۱۳ پاسخ

مهربون.حساس.زود رنج🌹

چرا انقدر چشمات غم داره قشنگم

مهربون و خوش اخلاق❤️

عزیزم تو به این نازی چطوردلش میاداخه😥

باسیاست مغرور مهربون اهل غیبت 😝

چهرتون که زیبا و مهربونه♥️، پیاماتون رو دیدم امیدوارم دیگه هیچ وقت اون اتفاق براتون نیوفته

زود رنج خوش خنده و یکم شیطون😁

مهربون مغرور🙂‍↔️😂

کدبانو و رک

عزیزم درخلس دادم بازکن لطفا

واینک مهربون لجباز زیبا
حساس مغرور خوش سلیقه روک

مهربون و مادر شوهرت قدرتو ندونه🥲

مهربون و زیبا

مهربون دلسوز کمی مغرور خوش پوش لجباز و حساس

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی