۵ پاسخ

یاشاسین❤️

دو هفته دیگه ان تی داره برو دکتر زنان بنویسه برات

مبارکه عزیزم ❤️فقط باید برا تشکیل قلب میرفتی دیگه اونم الانا باید بری بین ۸ تا ۱۰ وقتشه

برو دکتر برات ان تی بنویسه

مبارکه. مگه باید جایی میرفتی؟
منظورت اینه سونو نرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان دو قلب آبی 💙💙 مامان دو قلب آبی 💙💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 ۱ ماهگی