بچه ها شیاف پروژسترون برای چیه دکتر نوشته؟؟؟

۵ پاسخ

از اول بارداری دارم اول امپول پروژسترون زوم بعدش ک قحط کرد شیاف پروژسترون میزارم اصلا هم بد نیست فقط به حرف دکترت کن

جای بچه رو محکم میکنه ضرر هم نداره از اول بارداریم زدم . به حرف دکترت گوش بده

والا من همش از اول بارداریم استفاده اش کردم ضرری ندیدم این شیاف جای جنین رو سفت میکنه درد رو کم میکنه خونریزی یا لکه بینی رو قطع میکنه وقتی دکترت میگه استفاده کن ب حرف هیچ کس گوش نده این شیاف هیچ ربطی ب جهش ژن نداره عزیزم

زیاد استفاده نکن یه چند تا استفاده کردی قطعش کن
من تجربه استفاده خوبی ازش ندارم.چون باعث جهش ژن میشه استفاده زیادش

جای بچه رو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری