خانما میخواستم نی نیم دختر باشه پسر شد ،کسی مثل من هست😢

۷ پاسخ

منم دوست داشتم پسر باشه ولی دختر. شد مهم اینه که سالمه

منم دوس داشتم دخترباشه که هم پسرداشته باشم هم دختر ولی پسره و خداروشکر که سالمه

منم دوست داشتم دختر بشه آن تی گفت دختره ولی آنومالی پسر شد 😐

منم دوست داشتم پسرباشه.چون یه دختر دارم.رفتم ان تی احتمال دختر داد.اولش ناراحت شدم.ولی بعدش گفتم خدایاشکرت.فقط بچم سالم باشه.فرقی برام نداره دیگه.هرچی خیره

عزیزم منم دوست داشتم پسر بچه دختر شد
ولی شکر خدا

منم همین بودم
ولی الان همش به همسرم میگم چرا من میگفتم دختر
عاشق وسیله ها و خودش و خریدهایی که براش میکنم شدم

نه هر چی باشه سالم باشه مهم نیست دختر پسر بودنش

سوال های مرتبط

مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان آریا و آرین مامان آریا و آرین هفته بیست‌وسوم بارداری