منم دوست داشتم پسر باشه ولی دختر. شد مهم اینه که سالمه
منم دوس داشتم دخترباشه که هم پسرداشته باشم هم دختر ولی پسره و خداروشکر که سالمه
منم دوست داشتم دختر بشه آن تی گفت دختره ولی آنومالی پسر شد 😐
منم دوست داشتم پسرباشه.چون یه دختر دارم.رفتم ان تی احتمال دختر داد.اولش ناراحت شدم.ولی بعدش گفتم خدایاشکرت.فقط بچم سالم باشه.فرقی برام نداره دیگه.هرچی خیره
عزیزم منم دوست داشتم پسر بچه دختر شد
ولی شکر خدا
منم همین بودم
ولی الان همش به همسرم میگم چرا من میگفتم دختر
عاشق وسیله ها و خودش و خریدهایی که براش میکنم شدم
نه هر چی باشه سالم باشه مهم نیست دختر پسر بودنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.