دختر عمو من تازه سیسمونی گرفته ۲۴۰شده تا الان تازه کالسکه روروک نخریده
بنظرم طلا بخری بهتر چون وسایل زیاد خرتو پرت نخر .
همون ضروری ها اوایل بعدها بزرگ شده کم کم میخری اینجوری به چشم هم نمیاد طلا هم سرجاش
برا من بدون سرویس چوب و تیکه های بزرگ تا الان حدود ۶۰ تومن شده، بستگی داره بخوای چ برندایی بخری
از من 190 شد وسایلم
هنوز چون اولاشه پول جمع کنید وقت زیاده به نظرم در کمترین حالت ۷۰تومنی باید کنار بزاری، منم توفکرش بودم که بچمو از دست دادم🥲🖤
هیچی.سیسمونی چیه اخه .فقط وسایلای واجب
من چون دومی و همه چی دارم حتی لباس استفاده نشده چون خیلی گرفته بودممم
در حد ۵ تومن کارو در میارم بابت شوینده و پستونک و پوشک
نمیدونم ولی بنظرم کم کم ۱۰۰درمیاد دیگه فقط بخوای چند تیکه لباس برای کمدش بگیری نزدیک ۲۰/۳۰تومن میشه لباس بچه ها وحشتنااک گرونه..
به یاری اهورامزدا من ۳۰ تومن کنار گذاشتم
دیروز از مغازه سیسمونی فروشی پرسیدم گفت اگه یه سیسمونی متوسط بگیرین از۳۵ تومن تا ۵۰ تومن . بجز کالسکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.