سلام
سونو خوب معرفی میکنید؟برای کرمان

۳ پاسخ

من پیش دکتر عبادزاده رفتم توی استقلال 2 مطبشون خیلی آرومه اصلنم نیاز نیست چیزی بپرسی وقتی بخوابی خودشون شروع میکنن توضیحات نسبت به سنو میدن من راضی بودم خدایی
ان تی با بیمه من 700 شد انومالی 1700 با تعرفه های جدید همه بیمه هاروهم دارن البته دکتر از ساعت 10 به بعد میان اگه منشی گفت 9 بیا نرو

دکتر محمودی. گلشن ارا.

دکتر هما وکیلی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری