۱۱ پاسخ

من سزارین میکنم
واقعا طبیعی تو ذهنم نمیگنجه..

تا ابد سزارین
اصلا فکر ب طبیعی وحشت زدم میکنه😑هیشکیییی بهم نمیگ طبیعی بیار
همه میگن سز کن

قطعا سزارین … من خودم فوبیا اینو دارم که با یه زور و نفس اشتباه بچه تو کانال واژن گیر کنه ایست تنفسی داشته باشه . یا درد طبیعی رو بکشم بعد برم سزارین … در هر صورت قراره پاره بشیم ترجیح میدم شکمم بخیه بخوره تا واژنم چون بعدش احتمال گشادی واژن هست

من اولی سزارین بودم خیلییییی راضی بودم این یکیم صد دررررر صد سزارین حتی اگر ۲۰۰ میلیونم بشه بازم سزارین میشم

من طبیعی بود زایمان اولم خیلی راحت هم بود زایمانم با اینکه از روش القایی و آمپول زور استفاده کردن برام
من خودم حس و حال طبیعی رو بیشتر دوست دارم خصوصا اونجایی که سر بچه رو داخل کانال زایمان حس میکنی و با یه زور میاد بیرون و میدن بغلت که شیرش بدی واقعا این حس و با سزارین و بی حسی عوض نمیکنم

سزارین خیلی خوبه دردم اونقدر نداره چون تو طبیعیم بخیه هست بنظر من فقط سزارین

طبیعی من سقط داشتم پارسال دهانه رحمم تا نزدیک ۶ سانت باز شد ولی چند ساعت درد داشتم بعدش دردش تموم شد به نظرم طبیعی

منم میخوام سزارین کنم، اگه تجربه بدی داشتی چ اجباریه ک بهش دوباره فکر کنی؟

طبیعی تا ابد
بهترین و سالمترین زایمانه
بعد از اینکه بچه بیاد بیرون تمام دردات تموم میشه زود سرپا میشی
من یک زايمان طبیعی عالی داشتم توی ۱۸ سالگی خیلی خوب بود برام بار دوم هم اگه خدا بخاد باردار ک شدم حتما طبیعی میارم
البته ماما همراه داشتم بودنش باعث شد استرس و ترسم خییلی کمتر بشه و خیلی کمکم کرد تو روند زایمان

هرچی که دکترم بگه، فقط برام مهمه بچه سالم به دنیا بیاد، هر کدوم که ریسکش برای بچه کمتره

منم طبیعی زایمان اولم وحشتناک بود اما تصمیم گرفتم طبیعی و دکتر بگیرم
صد در صد طبیعی بهتره
سزارین عوارضش واقعااااا بیشتره

سوال های مرتبط

مامان پناهِ مامان✨ مامان پناهِ مامان✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد