نوش جونش ان شاالله به سلامتی بخوره
حالا سری ها بعد دال عدس می دم میگم خواهر خیلی ها همه حبوبات رو لوبیاو تست کرذن من تازه عدس خخخخ من خیلی حساسم و پله پله می رم جلو نمی دونم شاید اینطوریم خوب نیست راستی تو پنیر بهش می دی؟
منم ندادم فعلا برام سوال بود امرور عدس دادم البته از شب قبل خیس کردم تا ظهر و میکسش کردم با برنج و سیب زمینی و هویح یه ذره هم نمک زدم تا بتونه بخوره دوس داشت
من از عید پسته دادم بهش 😁
ولی تست حساسیت باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.