پسته و گردو از کی مجازه؟
غذای کمکی

۴ پاسخ

نوش جونش ان شاالله به سلامتی بخوره

حالا سری ها بعد دال عدس می دم میگم خواهر خیلی ها همه حبوبات رو لوبیاو تست کرذن من تازه عدس خخخخ من خیلی حساسم و پله پله می رم جلو نمی دونم شاید اینطوریم خوب نیست راستی تو پنیر بهش می دی؟

منم ندادم فعلا برام سوال بود امرور عدس دادم البته از شب قبل خیس کردم تا ظهر و میکسش کردم با برنج و سیب زمینی و هویح یه ذره هم نمک زدم تا بتونه بخوره دوس داشت

من از عید پسته دادم بهش 😁
ولی تست حساسیت باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۶ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان كوهيار🧸 مامان كوهيار🧸 ۱۱ ماهگی