اب دوربچه ۱۸هست زیاده؟

۴ پاسخ

مال من ۱۷ هست

نه خوبه

ن تا ۲۰ خوبه

برای من ۲۰ بود دکترم چیزی نگفت فکر کنم ۲۰ به بالا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۹ ماهگی