اب دوربچه کمه خدایا چیکارکنم😭

۱۶ پاسخ

منم اینجوری بودم. هندونه و مایعات زیااد بخورید. روزی هم دو تا سرم دکترم برام داده بود. بعد ده روز رفتم سونو اوکی شده بود

سرم نداد؟؟؟

هندونه زیاد بخور عزیزم مایعاتم بخور نگران نباش درست میشه

مایعات فراوون
هندوانه
غذاهای آبکی
سرم هم خوبه اگه دکترت تجویز کنه
من تو بارداری قبلیم اینجوری شدم تا همینا بچه رو به ۳۷ هفته رسوندم

از من 9.7بود اب روزی دوازده لیوان یک هفته خوردم بقیه روز ها اندازه توانم شده 14.5

هندونه دلستر بخور

مایعات فراوان
شیرینی
هندوانه

باز خداروشکر کم باشه راه درمانی هست زیاد باشه نمیدونی چ کنی برا من ۲۷ بود همش نگران بودم کاری هم نمیشه کرد تکوناش هم کم شده خبری از زایمان هم نیس

آب و هندونه زیاد بخور

باید سرم بزنی این کم آبی جبران بشه

بگو چنده

کمه یعنی چنده؟ نگران نباش اگر پایینه عددش دکتر بهت سرم میده و مصرف مایعاتتو زیاد کن استراحت کن بیشتر سعی کن فعالیت زیاد نداشته باشی...

هندونه و دلستر تا میتونی بخور

چنده؟
نگران نباش اگه نشتی نداری درست میشه عزیزم

مایعات زیاد بخور

هندوانه بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۹ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی