بچه ها من سونو بودم اب دوربچه شده ده چیکارکنم😢

۷ پاسخ

هندونه هندووونه

خیلی کم نیست از ده پایین خطرناکه اب زیاد بخور یهو نخور قورت قورت بخور

هندونه

برای من ۲۱ دکتر میگه زیاده مایعات کم بخور

اگ قند نداری
هندونه بخور

مایعات زیاد بخور عزیزم
برا من ۲۲ شده و میگن خطرناکه😢

واسه من زیاد هست نباید اب زیادبخورم البته که زبادم نمیخوردم نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی