فسقلی خانم🥲❤






چالش





به فکر بچه دوم هستین: من ن

تصویر
۲۰ پاسخ

دوست دارم ولی زایمان سخت
بارداری سخت
و حال بده بعد زایمان
اصلا نمیتونم بهش فکر کنم

ای خدااااااا ...
والا من جای تو بودم ، ده تا ازین خوشگلا میاوردم 😍😍


تو ک ژنشو داری ، نینیت انقده خوشگل میشه
بیار باز ، تولو خدا 🥹🥹🥹

دوست دارم چهار پنج سال دیگه خدا بهم یه دختر بده

در حال حاظر اصلا

من دوتا بچه دارم

اره ولی خدا نمیده

نه چون سومی رو باردارم 😂🥴

وای یعنی من عاشق این شدم ماشالا❤️❤️🤩

بچه دوس دارم ولی وضع خوبی نداریم
مالی نه ها ، منظورم ج‌.ن.گ و آرامشه

والا شما که بچت اینقدر نازه ژنت خوبه ماشالا باید یه چندتا بیاری ازشون یکی خیلی کمه😁🤭

من دوتا دختر دارم دومی خیلی اذیتم میکنه یه شهر دیگه ام از مامانم اینا دورم دو روزه اومدم پیش مامانم دخترم مریض شده بود خیلی گریه میکرد

ماشاالله خدا حفظش کنه😍♥️

ماشالا ب این فسقلی خانوم خوشگل 😍😍
من اگه خونوادم پیشم بودن بیشتر ب دومی فکر مبکردم اما الان نه فعلا

ماشاالله

ماشالله چه خوشگل خانمی
من دوست دارم بیارم واقعا

من که ۳ تا دارم ولی الان شرایط کشور ی جوری شده که اگه نداشتم حتی به اولی هم فکر نمیکردم
نگین پس بچه سومت چی بود که آوردی چون خیلی خدا خواسته شد

ماشاالله خیلی خوشگله خداحفظش کنه 😍

صدتا هم کمه مثل این دختر🥹❤️👍

بچه به این خووووشگلی باید ده تاشو بیارین یکی کمه که🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

عزیزممممم ماشالله چه نازه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دلخوشی🪽💜 مامان دلخوشی🪽💜 ۱۴ ماهگی
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
مامان نارنگی💙
sirvan مامان نارنگی💙 sirvan ۱۴ ماهگی