بردم دانشگاه خودم انداختم با آرزوی این که دخترمم اونجا درس بخونه
من بچه ها یه هفته nicu بودن همون جا افتاده بود دیگه وقتی مرخص شدن نافشون درست بود
وا مگه چیکار میکنن؟ من ک انداختم رفت
توساکشه🤣
من میخاستم ببرم دانشگاه بهشتی بندازم که جنگ شده فعلا نمیشه رفت تهران مونده خونه فعلا😂
نگه داشتم تو کمده😐😂
😑🤣🤣🤣🤣🤣یادم رفته مونده تو کیف
نگه داشتم با بقیه وسیله ها قاب رزین کنم
توکشو افتاده چیکارش کنم بزارم رو سرم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.