یه چالش ناف فسقلی هاتونو چی کار کردین ؟

۹ پاسخ

بردم دانشگاه خودم انداختم با آرزوی این که دخترمم اونجا درس بخونه

من بچه ها یه هفته nicu بودن همون جا افتاده بود دیگه وقتی مرخص شدن نافشون درست بود

وا مگه چیکار میکنن؟ من ک انداختم رفت

توساکشه🤣

من میخاستم ببرم دانشگاه بهشتی بندازم که جنگ شده فعلا نمیشه رفت تهران مونده خونه فعلا😂

نگه داشتم تو کمده😐😂

😑🤣🤣🤣🤣🤣یادم رفته مونده تو کیف

نگه داشتم با بقیه وسیله ها قاب رزین کنم

تو‌کشو افتاده چیکارش کنم بزارم رو سرم😂

سوال های مرتبط

مامان فندق ونخود مامان فندق ونخود ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل‌ مامان ابوالفضل‌ ۱۲ ماهگی