۶ پاسخ

اخی مبارک باشه

ای ننه مبارکش باشه 🥹🥹🥹

نوش جون 😍😍😍

من ک کیک نمی‌گیرم فقط براش کادو میگیرم
چون از کیک سر در نمیاره. ترجیح میدم وقتی سر در بیاره براش بگیرم

😍😍😍😍🌺🌺نازه

گوگولیه 😍

سوال های مرتبط