۳ پاسخ

ببین تا بیست و چهار ساعت اول پاراکید بده بعدش شش ساعتی بده دیدی تب داشت هی پاشویه کن

شما همین استامینوفن رو هر ۶ ساعت بده
هر دو سه ساعت تبش چک کن،احتمالا تب نکنه ،اگه تب کرد هر ۴ ساعت بده
و اگه بالا بود پاشویه کن

ممکنه تا دو روز تب داشته باشه ، بهش هر ۴ ساعت پاراکید بده و منتظر تب نمون ، اگرم دیدی تب کرد پاشویه اش کن ،اگه با پاراکید و پاشویه هم تب اش پایین نیومد شیاف استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی