۴ پاسخ

نه نزن

یعنی طبیعی موهاش میریزه ازهرکی پرسیدم میگه درمیاد

نمیدونم تجربه ای ندارم بخدا

دلت میاد؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۲ سالگی