عزیزم من لیکو زینک دادم دو دوره به پسرم به خاطر وزنش اما ماشالله موهاش انقدر رشد کرد که نگو وزن بی تاثیر بود😅
ببین این قبل و بعد موهای پسر من نه زدمش نه کار خاصی انجام دادم با رشد کردنش موهاش هم رشد میکنه
زدن مو تاثیری نداره یعنی پایه ی علمی نداره
موهای پسرم خیلی کمپشت بی حالت بود کچلش کردم الان موهاش دراومده پرتره
من کوچک بود دخترم موهاش شوهرم با ماشین زدموهاش خوب شد دیگه پرپشترشد
من بچهام هیچ وقت کچل نکردم آنقدر موهاشون ضعیف بود ک هرک میدید میگفت برو کچل کن حتی همسرم هرکاری کرد نزاشتم الان خداروشکر ماشالله نمک موهاشون بلنده نرم ولی پر پشت نیست ولی عالیه هرک دیده میگه چکار کردی ک موهاشون بلندشه
زینک یا مولتی ویتامین ولی هرچ دکتر بنویسه بهتره
من نئوزینک دادم بی فایده بود
دختر منم موهاش کم پشته،بهش مولتی ویتامینه و قطره اهن بده مدام،یکسال به بعد موهاشون بهتر میشه،من تخم مرغ محلی هم به سرش میزنم
کچلش کن موهاش پر بشه منم میخام موهای دخترمو کچل کنم ببینم فریش لخت میشه البته اگه همسرم اجازه بده 🫠
شربت زینک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.