کرم شقاق سینه چی خوبه !؟
کی استفاده میشه!؟

تصویر
۵ پاسخ

از یکماه قبل زایمان روزی دوبار بزن من ژنوبایوتیک میزنم خیلی نرم‌میکنه نظراتشو خوندم خیلی راضی بودن همه

حتما قبل زایمان استفاده کن ک بعدش سر سینت زخم نشه ک عذاب اوره🥲

هیدرودرم فایذه نداش برامن

هیدرودرم

هیدرودرم قیمت مناسبه ماستلا گرونه ولی کیفیت خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد