سایز صفر نخر
زیر دکمه هم نخر
بقیه اوکی هیت
ساک لباس تب سنج صابون کهنه شویی قنداق کلاه
سایز صفر نخر
سایز یک بخر فقط
مگر اینکه بچه ات زیر 3 کیلو باشه
سایز صفر لازم شه
من ست بیمارستان گرفتم برای دخترم
بیمارستان قبول نکرد گفت کوچیکه
یه دست سایز یک دادم بپوشونن
چقدر خوب نگهداشتی از بچه اولتو
من همه رو دادم ب کسایی که نیازمند بودن در حد یکی دو دست سایز صفر یادگاری دارم فقط🫠😁
اول ۴ بدنیا میاد لباس آستین بلند لازم نداره که هوا خیلی گرمه
شیشه شیر و پستونک حتما با خودت ببر بیمارستان
چندتا پوشک سایزای مختلف گرفتم،شیشه شیر،پستونک،دستمال مرطوب، وسایل شویندهش هم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.