اره عزیزم خوبه منم یه زنجیر میخرم واسه پسرم
من امسال جشن بزرگ گرفتم حدود ده ملیون فقط برا خوراکی و یکبار مصرف خرج کردم
ده تومن کادو جمغ شد فردا میرم سکه بخرم براش
منم همین کارا میکنم تا هر وقت خودش گفت مامان کی برام تولد میگیری
عالیهه
اره گلم منم برا دخترم دوتا النگو میخرم ☺️☺️☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.