فرزندپروری#رفلاکس#شیرخشک#

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم خوبه منم یه زنجیر میخرم واسه پسرم

من امسال جشن بزرگ گرفتم حدود ده ملیون فقط برا خوراکی و یکبار مصرف خرج کردم
ده تومن کادو جمغ شد فردا میرم سکه بخرم براش

منم همین کارا میکنم تا هر وقت خودش گفت مامان کی برام تولد میگیری

عالیهه

اره گلم منم برا دخترم دوتا النگو میخرم ☺️☺️☺️

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱۳ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی