من خیلی میزنه حتی ردش مونده نمیدونم چی میشه زد چیزی بود منم لایک کنید بیینم
شیرینی جات نخور بخصوص قند مصنوعی
منم خسته شدم انکاری همه درگیرشن
عزیزم اسپری سبوما اردن بخر
بخاطر غلظت خون و حرارت کبد هست
باید پاکسازی کبد انجام بشه
خنکی مصرف بشه
عرق خارمریم مصرف کن
اسپری جوش بدن آردن
تو دوران پریودی میزنه یه پمادی بود برای جوش باسن اسمش یادم نیس🫣
منم گاهی در میاد و هیچ راهکاری ندارم
هر سری بعد پریود بخاطر نوار بهداشتی دونه های ریز چندتا میزنه بعد خوب میشه
لباس نخی آزاد بپوش زیاد نشین شورتم نپوش توخونه لباسای پلاستیکی نپوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.