خانوما قند بالا باشه سز میکنن یا پایین


#جنین

۴ پاسخ

اگه به خاطر قند بالا بچه درشت باشه سزارین میشی وزن بچه ۴ به بالا باید باشه

قندت اگه بالا باشه و جنین دراثرش درشت شده باشه سزارین

ربطی ب قند نداره فشار اگر خیلی باشه و خطرناک باشه سزارین می کنند

ربطی نداره

سوال های مرتبط