۸ پاسخ

من صد ساعتش دارم پارسال چهار و خورده ای گرفتم چیز خوبیه
البته مرطوب کننده بعدش هم از واجباته که برای من سراوی هست

بنظرم نخر اکثرا فیکن و اصلشم چیزی نیست که ارزش قیمتش رو داشته باشه ایرانی بخر

من ابرسان صد ساعته رو دارم و راضی ام

صدساعته ش خیلی خوبه ولی خیلی گرون شده

از خیلیا شنیدم نسبت به قیمتش راضی کننده نبوده ظاهرا بیشتر پول برند‌و تبلیغاتشو داره میگیره تا کیفیتش

بنظرم نسبت ب قیمتش چیز خاصی نیست

من صد ساعته رو استفاده کردم خوبه ....مرطوب کننده درماتیکالیشم دارم اونم راضی ام....قیمتشم من صد ساعته زو پارسال چهار و خورده ای و درماتیکالی ام سه تومن گرفتم

قیمتش هم اگه میدونید بگید

سوال های مرتبط

مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی