میزدم ولی همش خمیردندونش میخوره یامیگ بده من کلا خالیش میکنه ی مدته نمیزنم
بله میزنم
تقریبا یه شب درمیون
آره هر شب میزنه
بچه من جیش پیپی نمیگه چه برسه مسواک 😝
پسر من اصلا نمیزنه
بله حتما خودش میزنه ولی من دوباره براش میزنم تا فکر میکنم ۷ سالگی باید با کمک زده بشه
اره هرشب باهم میزنیم انقده ذوق میکنه براش تکراری نمیشه
شبا واسش میزنم
بله هرشب ولی بازم دندونش خراب شده
بله ازاول براش مسواک زدم کوچولوتر که بود مسواک انگشتی براش میزدم الانم خودم براش مسواک میزنم ولی بعضی اوقات تنبلی میکنم
اره از اولین دندونش یعنی ۶ ماهگی اول با مسواک انگشتی ، بعد با مسواک و آب خالی و از یک و نیم سالگی با خمیر دندون هر شب میزنم براش
یک شب نشده بدون مسواک بخوابه
ازخمیر دندان حالش بهم میخوره
بیشتر موقع ها هرشب خودش نزنه بزور میزنم
بله یک لیوان اب داره با مسواک
خودم تنبلی میکنم وگرنه بچه م مشکلی نداره همکاری میکنه
بله هرشب ميزنن گاه تنبلى كنن خودم زوركى هم شده با بازى ميزنم براشون
اره شبا میبرمش هم خودش هم خودم براش میزنم
خودم شبا براش میزنم
بله عزیزم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.