من برند دلیجان مدل الیت پلاس خریدم به نظرم همه چیزش خوبه تا الانم که پسرم استفاده کرده خداروشکر مشکلی نبوده نسبت به یه سری برندا قیمتشم بهتره
پسر من کیدیلو داشت ، یکماه بیشتر استفاده نکردیم،چون ماشینو فروختیم ،نو نووو
اگر خواستی پیام بده عکسشو بفرستم واست ، قیمت مناسب میدم
دلیجان مدل هوبر من راضی ام
کیدیلو
پسرم مکسی کوزی ماجلان فیت داره خیلی راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.