۳ پاسخ

والله من مارک دلیجان گرفتم توش بندنمیشه میذاریمبین داداشوآبجیش نمیشینه میذاریم کنارشیشه20دقیقه بندمیشه عادت به بغلم داره همسرمم کندش آوردش توخونه میگه جای بچهاروتنگ کرده🙄🥴😣

پسرم جدیدن توش‌نمیشینه چیکار کنم بنظرتون؟؟؟

من چیکو نکست فیت خریدم از بدو تولد استفاده میکنم، وقتی درباره صندلی کاشین صحبت میکنی رضایت تنها وقتی مشخص میشه ک دور از جون دور از جون تصادفی صورت گرفته باشه، برای انتخاب صندلی ماشین باید برندش رو چک کنی ک تستهای جهانی و تاییده های جهانی رو داره یا نه

سوال های مرتبط