ببخشید عزیزم شما ذخیره تخمدانتون چند بود؟
با آزادسازی باردار شدید؟
بخاطر معده میشه اگر میگی به بهداشت دندون هاش میرسه احتملا سنگ لوزه داره منم داشتم وقتی در آوردم. دیگه دهنم بو نگرفت
از یبوست هم دهان بدبو میشه
دختر فامیلمون یه مدت خیلی بد دهنش بود میداد بعد کلی دکتر اینا فهمیدن اشغال هل داده تو دماغش 😕
یبوست نداره؟من تا دخترم یبوست میگیره دهنش بو میگیره
لوزه داره
یا لثه هاش مشکل داره یا بخاطر معدشه
من خودم ی مدت معدم میکروبی شده بود معذرت میخام دهنم بو میداد رفتم دکتر دارو داد اوکی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.