دندون دردم چکارکنم؟

۴ پاسخ

سه ماهه دوم مجاز هست برای دندونپزشکی

منم هفته قبل دندون درد شدید داشتم
دکترم نامه داد رفتم دندان پزشکی برام عصب کشی و پر کرد

کتیرا ولوبیا سفید باهم پودر کن به همراه یک چند قطره سرکه انگور به اندازه یه نخود بزار روی دندونت تا عفونت از بین بره

پیاز رنده کن آبشو بگیر پیازه رو بذار رودندونت
میخک بذار
قند بسوزون

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری