سلام من دندون درد دارم بنظرتون چیکار کنم خیلی دندون دردم شدیده

۸ پاسخ

سلام مامانا کسی هست سنو چسبندگی رحم انجام داده باشه چطوریه مثل بقیه سنو ها انجام داده میشه

میخک بزار روش

برو دکتر
دکتر من گفت مشکلی نیست میتونی دندون پزشکی بری نامه هم داد بهم

منم خیلی دندون درد داشتم کپسول آموکسی سلین دکتر بهم داد هر 8 ساعت خوردم تا دو روز خوب شدم بازم با دکترت مشورت کن

یک آمپی سیلین بنداز

از دکترت بپرس ببین میتونی بری دندون پزشکی
تو سه ماهه دوم میشه رفت

آب نمک و سرکه طبیعی همون سمت ک دندونت درد داره نگه دار و بعد خارج کن
مدل دهانشویه

استامینوفن ساده 325میتونی بخوری ببین اثر نداره

سوال های مرتبط

مامان رستاوجوجه طلائی مامان رستاوجوجه طلائی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی