پوست خشک شده انار بزار رو دندونت
منم خیلی دندون در داشتم
میخک میگن خوبه ک رو من تاثیر نداشت
من رو دندونم فلفل سیاه پودر ش رو میذارم خوبه
عزیزم یدونه میخک بزاری روش یکم نگه دار تو دهنت فشار بده تو دندونت ک درد داره اب رو اتیشه برای من عصب کشی لازمه با این روش الان خیلی اروم شده دردم نداره
میخک بزار رو دندونت ده دقیقه فشااار بده
منم داشتم و دارم همیشه، دکترم گف فقژ استامینوفن ساده استفاده کن
اگه عکس نخوادتا۶ماه میتونی بری دندون پزشکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.