کدوم مدلی با شمع یا عکساش؟
عکسها
من با عکس خیلی پسندیدم
با عکساش قشنگتر بود
خدا حفظش کنه عزیزم🥰
دوتاش قشنگه ولی با عکساش خاص تر😍😍 ایده برا یک ماهگیش چی بود؟
هردوش خیلی قشنگه عزیزم
من با شمع رو پسندیدم چون با عکساش شلوغ دیده میشه و من ساده دوس دارم
البته که عکساشم قشنگه
قطعا با عکس هاش
با عکساش قشنگه اگ دورش یع چن. دونه شمع هم بزاری قشنگتر هم میشع
دوتاش خیلی قشنگ ونازه خداحفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.