۱ پاسخ

آفتاب تو اتاقا نمیاد ولی پذیرایی خیلی میاد . اتفاقا اتاقا تاریکه واسه خوابش بهتره

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان ارهان مامان ارهان ۲ سالگی