۴ پاسخ

خواهرشوهرم یکبار بار با سس سیر درست کرده بود خیلی خوشمزه بود

میتونم به پسرم سالاد الویه بدم تابحال ندادم؟؟
البته ببخشید اینجا پرسیدم

مرغ پیاز ادویه و زدچوبه فلفل دلمه میزارم یکم بپزه سیب زمینیامو پوست میکنم اضاف میکنم به مرغم یه هویجم پوست میکنم اضاف میکنم بهشون میزارم کامل همشون بپزن خیار شور نگینی میکنم یکم جعفری ریز میکنم میزارم داخل ظرف وقتی مرغم و سیب زمینی و هویجم پخته شدن و‌ اب داخل قابلمم‌رو به تمام شدنه موادمو در میارم داخل اب مرغ تخم مرغامو میشکنم‌ در ظرفمو میزارم تا تخم مرغام بپزن‌ و اب داخل ظرف کامل تموم شه سیب زمینیو رنده میکنم هویجمو‌ نگینی مرغمم ریش میکنم تخم‌‌ مرغامم رنده میکنم به خیار شورم اضاف میکنم سس الویه ام اماده میخرم میزنم به همه مواد و ترکیب میکنم نمک و اویشنو فلفل سیاهم میزنم خیلی خوشمزه میشه اینجوری قبلا همه چیزو جدا میپختم اما اینجوری مزش بهتره

سیب زمینی،مرغ،،تخم مرغ،خیارشور نگینی،هویج نگینی پخته شده یا رنده شده،نخودفرنگی و ذرت ب دلخواه،
سس هم مایونز،ماست،آبلیمو،نمک،فلفل،روغن زیتون،ی کم از آب مرغ

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی