۵ پاسخ

عزیزم اشاره خودش یکی از علامت‌های سلامت هر بچه ایه
الکی حساس نشو

اره عزیزم کاااملا طبیعیه.
ماشالا خیلی هم باهوشه.
میتونی باهاش مدام تمرین کنی. مثلا بگی این چیه؟ بعد خودت بگی این توپه
با لحن بچگونه

عزیزم پسر من دقیقا از اشاره استفاده میکنه مثلا بگه دایی کجاس هرجا باشی میگه اونجااااس حالا براش مهم نیس خونه ای کوچه ای بیرونی..فدای چشات اون بچه هنوز ۲سالشم نشده خیلی خوب بلده تا اینجاشم الکی خودتو نگران نکن

چی طبیعیه دقیقا؟؟این بچه از منم بیشتر بلده😄

ادامه اش

تصویر

سوال های مرتبط