۱۷ پاسخ

دختر من به شدت وابسته اش بود سه ماه قبل ترک کرد، اصولی اینه که اول زمانی که پستونک میخوره رو کم کنی و فقطم یه دونه داشته باشه، بعد از سرش بنذازی، من یه مدت با دخترم حرف میزدم مثلا تقربا هر روز میگفتم دیگه پستونک برای نی نی هاست و تو دندون داری خراب میشن با خوردن پستونک و اینا که ذهنش اماده شه ولی ازش نمیگرفتم، بعد گفتم چه خوبه پستونکت رو ببریم خانه بازی بدیم یه نی نی کوچولو که لازم داره چون تو بزرگ شدی دیگه لازمت نیست، بالاخره یهو یه روز اوکی شد ببریم بدیم منم زود بردمش خانه بازی اونجا یه بچه کوچکتر پیدا کردم با هماهنگی مامانش دادیم دست مادرش که این هدیه دختر منه به نینی، بعدم بردمش براش جایزه خریدم و تقریبا ده روز طول کشید که کامل فراموشش کرد

نوکشو قیچی کن یکم

یکم دیر شده تقریبا چون دیگه عقلش میرسه و وابستگیش بیشتر شده من 22 ماهگی گرفتم سرشو قیچی کردم 10 روز بهانه گرفت و دیگه یادش رفت

من هنو برا خوابش میخوره میخوابه🥲

پستونکش سوراخ شده بود تو ماشین بودیم .بهش گفتم مامان پستونکت رو هاپو جیش کرده اینه شده از ماشین پرتش کن بیرون .اونم پرتش کرد .بعداز اون دیگه بهش ندادم تا چند روز تا یاد می‌آورد مخصوصا موقع خواب بهش گفتم یادته هاپو جیش کرد پرتش کردی بیرون .
بچم میگفت اهاااان .بعد می‌خوابید. البته بعداز چندبار تکرار و جواب .
پسر من داشت وابسته میشد و منم گرفتم خداروشکر راحت بود

پسر من اگر میتونست دو تا شو با هم میخورد ، اسباب کشی داشتم دو روز پیش مامانم اینا بود . اینقدر بیرون رفته بود و بازی کرده بود که کلا یادش رفته بود . اومد خونه تا یه هفته هر وقت گفت بهش دادم هر وقت حواسش پرت میشد برمیداشتم چشمش نیوفته . خراب شده بود دیگه دوست نداشت ... کلا پوکید با هم انداختیم بیرون.

نوکشو خودش سوراخ کرد دخترم دیگه براش نخریدم همونو‌میخورد ولی با پررویی😂 تا اینکه خیلی سوراخش گنده شد بازم میخورد آخر یه روز پرتش کرد گفتم گم شد چند روز هی میگفت گفتم یادته پرت کردی گم شد هنوزم سراغشو‌میگیره یه وقتایی ولی میگم باشه پیداش میکنیم از سرش میوفته

پسر من ۲ سالو ۴یا ۵ ماهش بود
خیلیییی هم وابسته بود به پستونک یعنی شب تا صبح
صبح تا شب
هر هفته هم یدونه اونت براش میخریدم از بس پاره میکرد
یه شب یدونه تازه هم براش خریده بودم قبل خواب گم شد هی گفت میخام گفتم بیا بریم بگردیم ببین نیست گم شده
هرچی گشتیم نبود
دوباره فردا سراغشو گرفت پس فردا همینجور تا ۳-۴ روز غر زد بعدم دیگه نگفت🥲

من یهو دیگه بهش ندادم به پستونک می‌گفت به گفتم به رفته پیش مامانش گفته رادین بزرگ شده پیش مامانشه منم میخام برم پیش مامانم🥲🤣 دو سه شب سراغشو می‌گرفت دیگه نگفت 🫠🫠

هنوز داره میخوره گفتم بی خیال هر موقع خودش نخورد چون تنها چیزی ک بش علاقه داره و تنهاس،پوشک هم گذاشتم هر موقع کامل حرف زد دقت کردم آماده نیس

نمیدونم چرا همش دوس دارید بچه هاتونو عذاب بدید
چجوری بگیرم چجوری نگیرم
بابا منبع آرامشش همینه
خودش میذاره کنار

قطره تلخک زدم

پسر من از وقتی غذا خور شد دید مزه نمیده پستونک دیگه نخورد

فلفل سیاه زدم بهش گفتم قلی زده بهش خودش پرتش کرد🤣

من ۱۸ماهگی گرفتم روش نمک زدم بدش اومد همون روز اول فراموش کرد گفتم اخه تلخه
بچه شما بزرگه سخته خب

۹ماه خورد خودش دیگه نخورد

برا من که بش ندادم و میگفتم گربه خورده
ولی شما اول رب انار ترش بزن یا قارا ی چیز تلخ بزن ببین واکنشش چیه بگو کثیف شد عوقه

سوال های مرتبط