۵ پاسخ

ویوا کیدز

من پدیابست میدم طعم موزی خوبه بالانمیاره

آویفر داخلش اهنم هست دیگه جدا نمیدم طعم موزیه فعلا ک اوکی بوده ۳هفته اس میدم

من پدیابست میدادم خیلی رفلاکسش بیشتر شد تاشیر میدادم چند بار بالا میاورد

سوال منم هست

سوال های مرتبط