پسرمن هرشربتی یا خون دل میخوره ولس بیبی جویس بهتر میخوره
پدیابست
اویفر
پدیابست میخوره
من پدیابست میدم ولی کلا هر شربتی رو ب بدبختی میخوره
ویوا کیدز خوش طعم تره. امتحان کنید شاید بهتر خورد
پسر منم هیچ مدل ویتامینی نمیخوره
پسر منم هم مولتی هم اهن میدم عوق میزنه...اهن سیدرال گرفتم ایندفعه اینقدر هم خوشمزه هست ولی زورکی میخوره
من میریزم تو شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.