۱۹ پاسخ

شلوغ🤦🤦🤦

وااای دقیفا پسر منم اینجوری شده

دقیقا 😢😢

فکر کردم فقط مشکل منه بخدا ی کارایی میکنه داد میزنه جیغ خود زنی سر میکوبه نمیدونم دندونه چیه

والا پسرای من اونقدر اروم و ساکت بودن با وجود اینکه دوقلو داشتن از صبح تا شب بیکار بودم و اوناهم برا خودشون مشغول
بعد یکسالگی یکیشون خیلی بهونه گیر شده والا منم میگم اگر مشکل از منه اون یکی هم باید میشد

دخترم منو وشوهرم دیونه کرده😢

اره...

دقیقا پسر منم از وقتی وارد۱۸ماهگی شده میشینم از کاراش واقعا گریه میکنم کم آوردم

منم خیلی اذیت میشم😭😭

من دیگه رسما دیونه شدم پشیمونم از اینکه بچه آوردم

خدا فقط صبر و تحمل بده به ما مادرا آخه کجای بچه شیرینه

وااای پسر منم قبلا برای خودش با وسایلاش مشغول میشد ولی الان اصلا بگو ده ثانیه آرزومه تو حال خودش باشه همش لج میکنه گریه میکنه نمیدونم هم چی میخواد

دقیقا
منوشوهرم کم مونده دیوونه بشیم
خیلیییی میفهمه
اصلا نمیشه سرگرمش کرد یا گولش زد
و اگر بخوایم حواسشو پرت کنیم فورا میفهمه و دادوبیداد میکنه

پسر منم همینه شیطنش خیلی زیادتر شده وکاملا هم میدونه تو موقعیت های مختلف چه رفتارهایی کنه کاملا باهوش وزیرکانه باما رفتار میکنه

والله کلا از یک‌سالگی به این ور کارای دیونه کننده انجام میدن
من بزور خودمو نگه میدارم نزنمشون
بیخیال اسباب بازی هستن
بزار دیدم زیر سینک ظرفشویی سیفون درآوردن آشپزخونه رو آب برداشته

بدتر نباشه بهتر نیست بخدا

عین دختر من
قبلش انقدر اروم بود و خانم همه ش میگفتم چرا انقدر ِاروم
یهو اصلا ازین رو به اون رو شده

روز ب روز بدترازروز قبل دیونه شدم

دقیقا دخترای منم اینجوری شده بودن ، بعد دو سه هفته بهتر میشن

سوال های مرتبط

مامان لنا و تو دلی🧸 مامان لنا و تو دلی🧸 هفته چهاردهم بارداری