۹ پاسخ

نه زود نیست ولی اکثربچه ها از پوره هویج بدشون‌میاد
حریره بادام بده

دکتر به من گف ۲-۳ هفته فرنی و حریره بادوم بدم بعدش آبگوشت ماهیچه میتونم بدم بعد از اون آب سیب و … و بعدش سوپ

لعاب برنج چجوریه چراخودبرنجونمیذی؟

فرنی چطوری درست میکنی با شیرگاو؟یا شیرخودتون؟یا شیرخشک

من بعد از فرنی سوپ شروع کردم

حریره بادام حساسیت زا هست اگر‌رفلاکس داره نده
اگر نداره بذار اخر سر
من به پوره هویج یه کوچولو کره زدم با اب رقیق کردم خیلیم دوس داشت
هویج
سیب
کدو حلوایی
اینار‌و بده بعد برو سراغ حریره بادام

منم شروع کردم
لعاب برنج چجوریه؟

لعاب برنج چیه دقیقا

بده خوبه

سوال های مرتبط