۹ پاسخ

تکون نخورده از جاش؟؟؟؟ میگی قبلا حس نمیکردم. به دکترت بگو احتمال داره چابجا بشه پایین بیاد؟ ببین من کاپ قاعدگی میذاشتم یه موقع هایی که خوب جا نمیوفتاد خیلی اذیت میکرد همون لحظه در میاوردم مجدد تلاش میکردم که کامل بره تو.

بله عزیزم منم گاهی وقتا حسش میکنم و خیلی استرس میگیرم اما تاالان جرئت نکردم دست ببرم سمتش
امیدوارم حداقل خدا کمک کنه ۴ ۵ هفته دیگه سرجاش بمونه 😅😅

چی دارین؟ میشه بگین پساری یعنی چی

پساری چیه عزیزم؟

سعی کن فقط استراحت کنی عزیزم
نگران نباش استرس برات بدتره بهش فشار نیاد چیزی نمیشه

من موقع دستشویی یا زور زدن میاد پایین ک با دستم میگیرمش واقعا میترسم بیوفته
ولی تو حالت عادی 2تا یا3تا بند انگشت داخل ک میره حس میشه دیگه طبیعیه

گلم انقدر بهش فکر نکن یه مدت دیگ اصلا حسش نمیکنی انگار ن انگار چیزی توته ولش کن 😂😂

خب معلومه دیگه یه چیز اضافه روی دهانه رحمته براهمین حسش میکنی انقد استرس نداشته باش

فکر‌کنم حساس شدی روش، منظورم اینه که فکرت مشغولش هست.
من وقتی نیمه خوابیده باشم زیاد ب لگن فشار بیاد اره حسش میکنم بعد میخابم درست میشه .

سوال های مرتبط