زایمان کردی عزیزم
صدف جان زایمان کردی بسلامتی؟
سلام صدف جان خوبی
الا خانومو تودلیت خوبن ؟
عزیزم ببخشی الا جان اشتهاش خوب شده یا مثل اوله؟
دکترم به من گفت از ده شب به بعد غذا نخور از دوازده به بعد مایعات ممنوع
من از ۱۲ چیزی نخوردم ۱۰ صبح هم عمل شدم
۱۱شب دیگه بعد اون چیزی نخور
به من گفت از دو نصفه شب هیچی نخور دیگه
۸ساعت قبل عمل باید ناشتا باشی
از ۱۱ دیگه نخور من ساعت ۱۲ تو سزارین قبلی ی پرتقال خوردم تو اتاق عمل بالا آوردم
از ۱۱ شب چیزی نخور
آب در حد رفع تشنگي بخور چون باعث میشه بعد عمل حالت تهوع بگیری
از ده نخور دیگه آب میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.