من 7.5 باید بیمارستان باشم دکتر گفت از 12 هیچی نخور
آبم سعی کن نخوری
منکه تا دم دم داشتم چیزی میخوردم ولی برای طبیعی بودم نشد بعدش سزارینم کردن انقد ابمیوه و خرما و غذا هم خورده بودم😐
معمولا از ساعت ۱۰ بازم بستگی به تایمی که قراره سزارین بشی داره
از۸ساعت قبل باید ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.