لیدی میل بیشتر وزن خودتو بالا میبره به جاش اجیل خام مخصوصا بادوم زمینی بستنی هم عالیه امگا سه فراموش نشه
خوبه که
منم ۳۱هفته و ۳ روز وزن نینی ۱۷۴۰ بود به دکترم گفتم کمه لیدی میل بگیرم بخورم گفت نیازی نیست کاملا نرماله
اره حتما بگیر بخور برا منکه خیلی تاثیر داشت البته هر روز تخم مرغ و حداقل ی وعده گوشت و کباب واجبل و بستنی فوق العادس
آره دیگه نرماله منم ۳۱ ۱۸۰۰ بود
فایده خاصی نداره لیدی میل
لیدی میل وزن خودتو بالا میبره عزیزم
هرروز دوتا تخم مرغ آبپز بخور،اجیل به خصوص بادام درختی،شیر،ماست،بستنی اگر قند نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.