۱۳ پاسخ

ببرش دکتر کولیک داره
اینکه میگن بیست روز ب بعد شروع میشه الکیه..گریه بچه من از همون چهار پنج روز اول شروع شد

شاید دلش درد میکنه رو شکم بغلش کن ساعدت رو شکمش باشه تکونش بده

وقتی خیلی گریه میکنه فقط با پستونکش آروم میشه . بقیه وقتا صداهای مختلف میذارم براش .

سوار ماشین کن یه دور بزن

پوشکشو باز کن

بده یکی بغلش کنه اسکات بزنه دوست دارن یه کم آروم میشن

صدای سشوار میزارم تو گهواره تابش میدم ساکت نمیشه ولی تو پتو تابش میدیم بهتره.

دلش درد میکنه حتما یه بالش بزار رو پات دمر بزارش تکون بده شاید خوب شد مراقب باش نفسش نگیره یوقت

واقعا نمیشه کاری کرد ادم دیوونه میشه که کاری از دستش برنمیاد😔

ممکنه کسی دیده باشه و از چشم باشه
اسفند دود کن براش

مطمنی گشنش نیست؟

شاید باورت نشه من پوشاکشو باز میکنم هوا که میخوره بهش اروم‌میشه

باید قلقش دستت بیاد دیگ
میتونی رو دستت ب شکم بخوابونی و اروم ب پشتش بزنی یا تکونش بدی
حتما جاییش درد میکنه ک اینجوریه

سوال های مرتبط