۶ پاسخ

تاپیک منو ببین امروز درست کردم عزیزم

برای وزن گیری هم خوبه

قلم گوسفندی عصاره کمی میده بهتون قلم گاو بهتره .
دو ساعت قلم ها رو بذارید توی ای تا خونابه هاش بره بعد آبکشی کنید بزارید داخل قابلمه تا روی قلم ها آب بریزید بعد یک ربع بیست دقیقه آبکش کنید تا اون کثیفی ها بره و کمک می‌کنه عصارتون بوی بد نده مجدد تا روی قلم ها آب می‌ریزید من داخل زود پز میذارم یک یا دو تیکه چوب دارچین یک دونه پیتز درسته بریزید زردچوبه هم بعضی ها میریزن اما من نریختم و با شعله کم پنج ساعت داخل زودپز بزارید بپزه داخل قابلمه زمان پخت دو برابر میشه .
بعد از صافی رد کنید که استخوان نداشته باشه و اون مغز قلم ها رو هم کامل در بیارید بریزید توی ظرف و روغن روش رو بگیرید و باقی مانده عصاره رو میکس کنید بزارید داخل یخچال توی قالب یا هر طرفی بعد دو سه ساعت می‌بنده تیکه تیکه کنید و بسته بندی و فریز کنید .

من نپختم آماده ژله شو خریدم

برا استخوان بندیشون خوبه

عزیزم قلم گوسفند از کجا گرفتید

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی