۲ پاسخ

اول درد کشیدنه تازه عزیزم طبیعیه 😂

اگه زیاده نه شیاف پرژسترون بزار ارومت میکنه شبی یدونه بزار

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عیدی من مامان عیدی من هفته نهم بارداری
مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری