میگن دیر نشون دادن جنسیت ینی بچه دختره این حرف درسته یا نه ؟؟

۱۰ پاسخ

کسای ک اطرافم دیدم همینطور بودن

بله درسته من خیلیی هارو دیدم همین بودن

نه
من انتی رفتم گفت احتمال دختر
انومالی هم گفت دختر

برعکس

منم رفتم غربالگری جنسیت معلوم نشدمیگن چون معلوم نشده واینادختره نمیدونم راسته یانه حرفشون خودم که میگم ربطی نداره

بله دوست منم اینطور بود

اره اره

برای خودم که اینطوری بود
چون دخترم پاهاشو چسبونده بود بهم

چه ربطی داره اخه🙁😂😐

نه‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🌌 مامان بلوبری🌌 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۹ ماهگی