هیچ مشکلی نداره
من ۳۷هفته و ۴روز زایمان کردم خداشکر مشکلی نبود فقط زردی داشت
من 37هفته زایمان کردم هیچ مشکلی هم نداشتیم
دکتر به من گفت ۳۷ هفته بچه کامله کامله
اره من امروز نوبت سزارینم رو گرفتم برای ۳۸هفته و ۱روز
۳۸ هفته و سه روز زایمان کردم و هیچ مشکلی نبود
اره من ۳۸تکمیل سزارین میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.