۷ پاسخ

هیچ مشکلی نداره

من ۳۷هفته و ۴روز زایمان کردم خداشکر مشکلی نبود فقط زردی داشت

من 37هفته زایمان کردم هیچ مشکلی هم نداشتیم

دکتر به من گفت ۳۷ هفته بچه کامله کامله

اره من امروز نوبت سزارینم رو گرفتم برای ۳۸هفته و ۱روز

۳۸ هفته و سه روز زایمان کردم و هیچ مشکلی نبود

اره من ۳۸تکمیل سزارین میشم

سوال های مرتبط

مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی