۱۸ پاسخ

زمانی بچه دستگاه میره که تنفسش مشکل داشته باشه یاخدایی نکرده مدفوع خورده باشه یا توی کانال گیر کنه درغیر این صورت معمولا از ۳۷ هفته به بعد بچه نارس حساب نمیشه

من طبیعی هم بودم

من۳۸هفته و۵روز زایمان کردم

ب من ۳۸ هفته گفته

اره بابا ۳۸ کامله نی نی😍

من ۳۷و ۴روز زایمان کردم اگه آب دورشو نمی‌خورد بستری نمیشد
و اینکه اب دورشو خورده بود ربطی ب ۳۷یا۳۸یا۳۹هفته نداره

من37هفته زایمان کردم

من ۳۸هفته و۶روز هفته پیش زایمان کردم

نه 38دیگه 9ماه کامله

۳۸ رو رد کنی مشکلی پیش نمیاد منم ۳۸ و ۵ روز بودم طبیعی زایمان کردم

من 37هفته و 5روز وقت داده

من دکترم ۳۸ هفته فیکس بهم نوبت داده

من پسر اولم ۳۸ هفته بود ۳کیلو ۳۰۰به دنیا اومد

بر من زایمان قبلی ۳۸هفته ۴ روز سزارین کردن

چه مشکلی؟ دوستم ۳۷هفته سزارین شد

من که ۳۶هفته یک روز زایمان کردم

زنداداشم سر کرد دخترش۲۸۰۰بود

برا من ۳۸ و ۲ روز وقت سزارین داده دکتر

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی