۲ پاسخ

اره خوبه ولی اگه ۳۹ هفته زایمان کنی ک خیلی خوبه بچه هم وزن می گیره ،من ۳۷ هفته دکتر بهم خطم بارداری داد بچه ام کوچولو ۳۱۰۰ بدنیا اومد

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد